vetlewa Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Vurderer å gå til innkjøp av denne 1-serien, http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29908885 Noen som vet noe om denne bilen? Noen spsesielle svakheter eller lignende jeg burde se etter? Noen som har erfaringer med 1-serie før? Hva syntes dere om prisen? er den noe høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 1-serien går for å være veldig gode biler med få feil. Har kjørt 116i, 118d og 130i, og det er morsomme biler å kjøre. Ville nok satset på en 118d hvis budsjettet var begrenset, og med M-pakke. Denne vet jeg er tatt veldig godt vare på; viewtopic.php?f=36&t=191655 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetlewa Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Så ikke dum ut den, men er ikke veldig glad i rød bil... Men hva tenker du om prisen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 For min del så er valget enkelt. For 20` mer så får du en nyere 1-serie som har gått mindre og har større motor. I tillegg så tror jeg en 118d er mer lettsolgt enn en 116i. Fargen er jo en smaksak, men jeg syntest 1-serien, og bangledesign generellt, kler rødt veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Nå blir jeg litt inhabil her i og med at den røde som er nevnt her er min, men synes Karmesinrot kler 1-serien veldig godt. Bør absolutt sees i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Den bilen er vel alt for dyr? Kunne kjøpe en 2006 120d kjørt 60 000 for ca 200 000 fra merkeforhandler med to år garanti ved kontant handel i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hvorfor gjorde du ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Fordi jeg kjøpte en bensin 120 i steden Den gamle 118i'en min står forresten til salgs for 199 000kr. Det den er produsert i mai 2008... Riktignok ikke med M-pakke, men med sportsstoler og sportssunderstellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 1-serie er bra uansett. Jeg er kjempefornøyd med min. Har prøvd både preface og facelift, men jeg synes prefacen faktisk er artigere å kjøre. Synes styrefølelsen på facelift var mer ullen, hvis jeg kan si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hva er forskjellen på styringen da? Ser det er byttet delenummer på tannstangen noen ganger, men jeg trodde det var ganske likt? Det har ikke bare vært ulike dekk og felger på de du har prøvd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Vet ikke om det kan være noen annen form for servoassistanse, altså att det er elektrohydraulisk på facelift og "vanlig" på preface, men er ikke sikker? Har kjørt min egen på Runflat-dekk og vanlige dekk, men merka fint liten forskjell på styringa der. Men en kamerat av meg har en -10mod 116d Msport, og den synes jeg virka mer upresis på styringa, om enn lettere på rattet. Helt standard bil ellers med Runflat. Det er hvertfall sånn jeg oppfatta forskjellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå