Gå til innhold

Min E30 M5 understell oppdatering!


Stale_H
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig fet E30 !!!

Hvordan felger har du ?

Minnet meg nesten om japse felger (typ zito eller noe sånt).

Så jævlig bra ut ihvertfall!

S38 ser så sinnsykt rått ut under panseret ass! Jeg synes 3,8 motoren er den peneste motoren av alle bmw sekserne og se på sånn rent utseendemessig, den er så svær og feit med den største bmw m power teksten midt på dekselet :P

Har selv 3,8 i E30, og bruker den på gatebil osv.

Jeg har originalt kjølesystem, men kjører med en massiv volvo radiator montert forran frontramma.

Det er en løsning du kan vurdere for å frigjøre plass, selvom det mest optimale er kanskje m535 raddis eller e34m5 raddis + org termostathus+vannrør.

Skal du ha inn e34 m5 raddis må du skjære i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hva er innpresset på disse Compomotive felgene dine? Bruker du spacere? Hvordan er klaringen til K-Sport bremsekalipteren foran?

Ser forresten også at du har facelift bakfanger bak. Var dette mye jobb? Kunne du forklart hva du har gjort for å få den til å passe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inpresset er ET14 foran og 17 bak, compomotiven har veldig god plass til K-sport bremser :)Bruker ikke spacere, men bilen min har god plass i skjermer da den er valset en god del. Nei er ikke mye jobb å få på facelift fanger, men du må kappe endene på den for å få den til å gå jevnt med buene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...