HLund Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 har en plugg i blokka foran olje filter kan jeg bruke den til olje retur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 motortype gjør det sikkert lettere for folk å svare.. men er neppe mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Jeg har oljeretur i blokka nede ved oljefilteret på min M20, det funker fint det for meg hvertfall. Borra ett grovt hull i blokka, gjenga opp og skrudde inn en kobling der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Men det sitter meg bekjent ikke noen bolt i en m20 blokk som går rett inn i veivhuset, er vel vann bak den bolten om jeg husker riktig og det er M20 vi snakker om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Det stemmer. Jeg vet ei om trådstarter mener en plugg som sitter originalt der, eller om det er noe som er lagd i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå