///Johnsen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Lurer felt på hvilken fanger dette er! http://www.praerien-racing.com/Galleri/albums/wpw-20090110/normal_1~0.JPG Ligner vel på bbs, men mener at den ikke er helt lik? Mulig det bare er "sverdet" under som lurer meg Bilde er lånt fra prærien racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 ser mest ut som noe himkog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Den der trooor jeg er custom-lagd ja. Send en PM til 635csi, broren hans som har den bilen der.. Han kan svare deg helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 da prøver vi det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Det ser ut som en Kamei front med litt modifiseringer. Slik ser original Kamei-front ut Omtrent like vanlig som hønetenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Stemmer godt at dette er en litt modifisert Kamei-spoiler ja. Catkiller og boret hull til et par linselys og kjølekanaler Ligger et par bilder fra ombyggingen under "Vegards prosjekter" på hjemmesiden. Har en umodifisert utgave liggende selv, i tilfelle jeg skulle ende opp med E21 igjen. Sjelden vare dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 hehe, om det blir e21 på meg så er det iaffal sikkert hvilken fanger jeg skal ha! er vel bare å lete i god tid i forvegen.. hehe! om jeg skulle være heldig og finne en, hva må jeg regne med å betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Det finnes det ikke noe svar på. Er du heldig, kommer du over en annonse på finn e.l. der noen selger "diverse fra en gammel 3 serie" de hadde for noen år tilbake. Ebay USA og Tyskland kan være greie plasser å lete, om du ikke finner noe nasjonalt. I USA er nok prisen høyere enn i Tyskland, men sjansen er kanskje større i USA? Det er flere som bruker Internett i USA. Tyskland har liksom... fax... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå