Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der trooor jeg er custom-lagd ja. Send en PM til 635csi, broren hans som har den bilen der.. Han kan svare deg helt sikkert :)

Skrevet

Det ser ut som en Kamei front med litt modifiseringer.

Slik ser original Kamei-front ut

zavzyawmbs0od76s7sdf.jpg

Omtrent like vanlig som hønetenner :)

Skrevet

Stemmer godt at dette er en litt modifisert Kamei-spoiler ja. Catkiller og boret hull til et par linselys og kjølekanaler :wink: Ligger et par bilder fra ombyggingen under "Vegards prosjekter" på hjemmesiden.

Har en umodifisert utgave liggende selv, i tilfelle jeg skulle ende opp med E21 igjen. Sjelden vare dette :)

Skrevet

hehe, om det blir e21 på meg så er det iaffal sikkert hvilken fanger jeg skal ha! :D er vel bare å lete i god tid i forvegen.. hehe! om jeg skulle være heldig og finne en, hva må jeg regne med å betale?

Skrevet

Det finnes det ikke noe svar på. Er du heldig, kommer du over en annonse på finn e.l. der noen selger "diverse fra en gammel 3 serie" de hadde for noen år tilbake.

Ebay USA og Tyskland kan være greie plasser å lete, om du ikke finner noe nasjonalt. I USA er nok prisen høyere enn i Tyskland, men sjansen er kanskje større i USA? Det er flere som bruker Internett i USA. Tyskland har liksom... fax...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...