joaronn Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Sluttet å fungere etter en stund. jeg har hatt en forsterker med 4 6*9. Kan det hende at de har sprengt, eller at ledningene har brent seg? Har sjekket iso overgangen. Litt vanskelig å forklare. men pleier original høytalerene å bli ødelagte når man kobler til et annlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poolers Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Heisann! Har du en såkalt at-radio bak i bilen din?? Den styrer lyd til høytalere og kan vere gåen,jeg har nettopp skifta den At-radio proff som jeh har i bilen....etter at den ene etter den andre høyaleren datt ut...og nå virker alle...d kan vere årsaken evt...men en sånn At-radio e dyr...10000 ny ca....men jeg kjøpte på ebay...6000....sjekke ut om du har en sånn radio...den ligger i bagasjen,helt fremme ved stea...fjern trekket som ligger bak seta og du finner den der.... Håper dette kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Heisann! Har du en såkalt at-radio bak i bilen din?? Den styrer lyd til høytalere og kan vere gåen,jeg har nettopp skifta den At-radio proff som jeh har i bilen....etter at den ene etter den andre høyaleren datt ut...og nå virker alle...d kan vere årsaken evt...men en sånn At-radio e dyr...10000 ny ca....men jeg kjøpte på ebay...6000....sjekke ut om du har en sånn radio...den ligger i bagasjen,helt fremme ved stea...fjern trekket som ligger bak seta og du finner den der.... Håper dette kan hjelpe... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Jeg har ikke noe "att- radio" i bilen min. Høytalerene funger fortsatt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Du får sjekke om det er sjølve høgtalerene som er defekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå