Gå til innhold

original høytalerene i e46 fungerer ikke

Share

Anbefalte innlegg

Sluttet å fungere etter en stund. jeg har hatt en forsterker med 4 6*9. Kan det hende at de har sprengt, eller at ledningene har brent seg? Har sjekket iso overgangen. Litt vanskelig å forklare. men pleier original høytalerene å bli ødelagte når man kobler til et annlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Heisann! Har du en såkalt at-radio bak i bilen din?? Den styrer lyd til høytalere og kan vere gåen,jeg har nettopp skifta den At-radio proff som jeh har i bilen....etter at den ene etter den andre høyaleren datt ut...og nå virker alle...d kan vere årsaken evt...men en sånn At-radio e dyr...10000 ny ca....men jeg kjøpte på ebay...6000....sjekke ut om du har en sånn radio...den ligger i bagasjen,helt fremme ved stea...fjern trekket som ligger bak seta og du finner den der....:) Håper dette kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har du en såkalt at-radio bak i bilen din?? Den styrer lyd til høytalere og kan vere gåen,jeg har nettopp skifta den At-radio proff som jeh har i bilen....etter at den ene etter den andre høyaleren datt ut...og nå virker alle...d kan vere årsaken evt...men en sånn At-radio e dyr...10000 ny ca....men jeg kjøpte på ebay...6000....sjekke ut om du har en sånn radio...den ligger i bagasjen,helt fremme ved stea...fjern trekket som ligger bak seta og du finner den der....:) Håper dette kan hjelpe...

Takk for hjelpen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...