kabeldeigen Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Som tidligere nevnt i denne tråden, så jeg problemer med aux viten går hele tiden viewtopic.php?f=1&t=197796 Så jeg lurer på om jeg må kode om det nye klimapanelet som jeg har montert? Har skiftet 1 stk temp sensor ( radiator outlet temp. sensor), men er like langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hvis du kjøper brukt og identisk så tror jeg ikke du trenger det. Jeg gjorde i alle fall ikke det og det fungerer helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Kunne jo være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 klimapanelet må kodes ved skifte ja ellers vil den ikke funke 100% ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 klimapanelet må kodes ved skifte ja ellers vil den ikke funke 100% ordentlig Har jeg bare hatt flaks da? For mitt fungerer 100% uten omprogramering! Dog, jeg kjøpte et brukt med samme partnr og fra samme bil (2000mod 520iAT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Kjøpte brukt til gammelbilen og det funket fint uten koding. Var ikke fra samme bil engang. Om nytt panel derimot må kodes skal være usagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Byttet panel fra annen brukt e39 2 ganger uten koding, og det har funkert fint hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 ....Om nytt panel derimot må kodes skal være usagt. Ja, spell nytt panel må programmeres. I alle fall i følge Bilsalongen ...(BMW i Porsgrunn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Ok, mitt er brukt..så er vel det greit sånn som det er. Kunne jo være siden jeg ikke finner problemet ang aux viften min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå