alpha78 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har en Bmw 520i e39 m52 1996 modell med automatgir og klimaautomatikk. Radiatoren må skiftes og har fått tilbud på en brukt en som har stått i en BMW 528i e39 m52 97 modell med manuelgir og klimaautomatikk. Har hørt diverse om at radiatoren for automatgir og manuelgir ikke er den samme, men når jeg sammenligner begge modellene på GS bildeler får jeg opp akkurat samme radiator med samme regnr. Jeg leste også at de ikke er like pga oljekjøleren er en del av radiatoren på mange bmwer, men i følge GSbildeler kjøpes denne separat og er ikke en del av selve radiatoren på E39 På http://www.realoem.com/ får jeg også opp samme radiator med samme regnr når jeg sammenligner begge modellene. Når jeg sammenligner radiatoren hans på bildet med min ser den akkurat lik ut. Så kan jeg da kjøpe radiatoren hans til min bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpha78 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 To radiatorer som går til biler med automat. Den ene er separat for kjølesystemet , og er den samme som står på de som har manuell. Da har du EGEN kjøler som står under , og som kjøler kassen. Den som kjøler både kjølesystem og kasse har tilkobliner som gjør at det er lett å se at det er det du har. Da kommer det alurør. bakfra som går inn i radiatoren. Disse var brukt på E34 , men i en overgang også på E39... Er du heldig , så har du separat kjøler for kasse. Lettest å skifte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36drift316 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 nei ikke samme men ikke langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå