ruben92 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Sliter med at bilen fusker noen ganger, den kan gå fint i flere dager, så plutselig begynner den og fuske så ille at den så vidt går fremover, det bare rykker og napper. Når jeg svinger til siden så er det så vidt den holder seg på tomgang. Hvis jeg stopper den og lar den hvile noen minutter så pleier den og bli bra igjen. Har byttet plugger og luftfilter. Det er en M50B20, 1991 model. Har ikke peiling på hva det kan være, så derfor jeg spør her Ruben
e36drift316 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 kjør de dagene den ikke fusker da vel:)
hao Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 kjør de dagene den ikke fusker da vel:) Anbefaler å sjekke Coilene. Regner med at du så etter olje i plugghullene og at pluggledningene så fine ut. Hvis ikke så ta en diagonose.
ruben92 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 kjør de dagene den ikke fusker da vel:) Er jo det jeg har gjort selvom det er vansklig og vite Rart at det bare skjer av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå