Gå til innhold

bmw e36 vil ikke starte m40b18. Bare stoppa plutselig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Var og så på en e36 nå, jeg trodde det var bensinpumpa men det var det ikke den ene pluggen gnista ikke, det vare bare en vi skrudde ut og så på og da og den gnista ikke. Er det coilen som er gåen da? den vil liksom ikke tenne så virker som den ikke får gnist så kan det være denne? eller hva annet burde jeg sjekke med det samme?

Takk!

Skrevet

på min e36 gikk bilen selv om jeg tok ut hele veivsensoren. sjekk alle andre pluggene om de tenner eller ikke? om alle utenom en tenner så er det stor sjans for at det er coilen.

Skrevet
på min e36 gikk bilen selv om jeg tok ut hele veivsensoren..

hmmm ska vell ett mirakel til da ;)

Og ikke gi sensoren ett kakk da ryker den vertfall.. ohm den heller og se om den virker.. kan jo og vere defekt dme..

Skrevet

den vil ikke starte bare du hører jo motoren vil starte men den greier liksom ikke så får se på andre pluggene og ta med nye også en coil også sjekke litt ;) takk for mange gode svar!

Skrevet

det er 318 men det var ikke coilen? når hun jeg kjøpte den av kjørte så bare stoppa den helt uten videre den tenner jo men det er heller ikke gnist på pluggen? hva kan dette være el nette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...