Christer Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 kjenner at lysten på ny motor er større enn båt så hvis noen har noe greit av maskin til e36en min stående si i fra, båten er en argo 19 i kevlar( tidligere løps båt) med hydraulisk styring, fotgass, 10 toms setback, 80 liter fast tank, og med ny marine cd spiller, selve båten kan trenge litt el arbeid og ett nytt strøk med lakk da den er matt og ripete, motoren er en 140 evinrude med lavt vannintak, 2 nye stempler, powerreeds og alt av lager er byttet, står og en 25toms cleaver propell på den, har hatt en del kødd med at den kutter og lager litt leven, har rett og slett ikke hatt bry til å sett noe mer på det, er båtmekaniker og er dritt lei båt... så gir ingen garanti på denne. hengeren er en grei registrert henger som passer båten godt, men trenger nye hjullager da disse er særdeles slarkete for alt sammen så vil jeg ha ca 35 tusen så kunne tenkt meg en grom motor i den prisklassen. har og en 225 96 mod evinrude som ligger i deler, men alt av lager, stempler, ringer og pakninger er nytt å følger med, blokka er også ny borret, denne har kostet meg 20 lapper i bare deler, men pga arbeids øyst og tidsmangel har jeg aldri fått surret meg til å få satt den sammen, den kan og følge med i en evt bytte handel hvis du har noe greit.. med motoren som står på hadde jeg rundt 60¨på gps, med 225en skal den kunne greie 70knop.. send pm eller ring 93289526 for mer info
Gjest Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 byr 30 med motor ferdig fikset og hjullager byttet
Christer Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 du kan få den for 30 som den står:) da kan jeg hive med ny instrument pakke og:)
Gjest Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Nei ellers takk, kjøre 50 mil hjem med slarkette hjullager er riski, og kjøpe en sånn motor mws uvisst feil blir som regel meget dyrt
Christer Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Kan evt selges for 20k med henger men uten motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå