mropsahl Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Hei, Jeg har nylig fått ett problem med motoren min: Jeg har merket i lengre tid at den fusker enkelte ganger, det virket som den "mister" en sylinder men da var det bare å slippe gassen og gi gass igjen så var den god som gull. Problemet kom i dag da den fukser hele tiden og jeg blir ikke kvitt det. hva kan være problemet? har en liten misstanke om at det kan være ene coilen..? noen som bor i Oslo som kanskje jeg kan prøve coilene til? Takk for alle svar!
SSM Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Prøv å koble ut luftmengdemåleren og kjør deg en tur, så tar du det derfra En rask sjekk med diagnoseutstyr vil også mest sansynlig finne feilen.
mropsahl Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Ja skal prøve det i morgen så får vi se hva som skjer, det lukter bensin av den så det kan hende den ikke får riktig blanding. skal se om jeg får tatt meg en diagnose
hao Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Plugger bør skiftes noen ganger allikevel så ta de uansett så kan du være heldig å spare diagonose. Men Larsen Racing har godt tips
mropsahl Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Problemet gikk egentlig over av seg selv av en eller annen grunn. ble bare helt frisk igjen helt uten videre mens jeg kjørte. men fikk testa da den ikke var helt frisk at ved fult gasspådrag var ikke problemet der lengre. men som sagt, nå er den frisk igjen. enn så lenge
Rogern Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Er det cruisekontroll på bilen? M3'en jeg hadde kuttet ett millisekund av og til. Den ble helt bra når jeg koblet den av.
mropsahl Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Larsen: vaska motoren for en mnd siden ca. Roger: nei er ikke cruisekontroll på den.
SSM Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Der har du problemet ditt, sikkert ligget vann nere mellom coilene. Ha altid lunk i motoren eller start den umiddelbart etter vask og la den gå til den er helt varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå