Villi Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Da har jeg startet på mitt lille prosjekt. I første omgang er det å få den eu godkjent Da har jeg byttet dempere og fjærer bak, handbrekkwire.. og dilla litt.. Fikk ikke til El.caben men søkte litt rundt her på forumet og fant ut at det går an å resete taket, takk for hjelpa folkens. Men mangler disse, noen som vet hvor jeg kan få tak i de og åssen de funker? Ellers bare noen bilder av det jeg holder på med.. Gamle fjærer fjernet, og støtdempere står for tur. Toppdeksel trengte ei overhøvling, prøvde først med kaustiksoda, men det funka ikke, så da gikk jeg over med glassblåseren.. Litt rustfjerning på gang Motorrommet. Renset og impregnert interiøret. Bilen jager litt på tomgang, kan det han noe med besintrykksreg. å gjøre? Slangen var defekt, så skulle jeg bare prøve å starte bilen for å høre om den lakk fra eksosen etter at jeg bytta den.. Takk for svar kommer med mer oppdateringer.. Hvis noen har noen innspill så hyl ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå