dopha Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Lurte litt på å selge min 320i turbo. Bilen er 92 mod gått 240 000. Farge Diamant-sort. Rustmessig er den meget bra. Hva kan denne være verdt da? Motor -M50B20 non vanos -Mls toppakning -Turbomanifold (undermontert turbo) -Intercooler (2,5 toms trykkrør) -Arp head studs -370cc dyser -Chip -2,5 toms eksos fra turbo -Elektronisk boostcontoller Ligger ved noen bilder. er med vinterhjul, og uten nye angeleyes lykter.. Fant ikke noen bilder i farten med sommerhjul og nye lykter
dopha Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 img]http://images.bimmers.no/files/9gsa5fuyi36tw566py0r.jpg
dopha Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 fant et par bilder av nyere dato, med sommerhjul og angeleyes lyktene
Azeton Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Jeg hadde ikke betalt mye mer enn 50-70k for denne. smådyser og chip. det trekker veldig ned. Ikke er det info om hvilken type turbo som er brukt. Motor er orginal. Her er det mer tilstand på bil som betyr pris en selve turbo opplegget. Skal du bygge videre på dette må alt gjøres om
dopha Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Er 390cc dyser på den. Var dette jeg fikk anbefalt. Turbo er av type T3 hybrid. Slik som følger med disse turbokit`ene. Er jo et bygg som fungerer bra og går godt. Selfølgelig er det jo bare innholdet i lommeboken som begrenser hvor mye du vil gjøre ut av et slikt turbobygg, hehe.
dopha Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 noen fler som har noen synspunkter på salgspris på denne? Litt vanskelig å finne ut på finn osv
jonase46 Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 er ikke det bare å prøve seg fram? legg ut til høy pris å gå ned hvis du ikke får solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå