Gå til innhold

Freddalur's BMW E30 S54 Turbo 1115whp mest effekt i Norge?


freddalur
 Share

Anbefalte innlegg

Har hørt rykter om det iår som i fjor ja, hehe :D Men Politiet har virkelig lagt inn samtlige patruljebiler innom klett virker det som, har aldri sett så mye politi som det er her nå...

Om man tar seg en kjøretur rundt byneset iløpet av sommeren, å kiker litt på asfalten så ser man hvorfor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

blir bra strøken den her.. har du noen bilder av ossen de va å tepasse bakerste sidepanelet til m-tech 2 på preface? :)

var den gamle bilen opplakkert eller?, såfall skjønner eg virkelig ikkje folk som gidder å koste på ein bil heillakering uten å ta rusta, uansett om dei bare ska selge den.. er jo helt bortkasta i mine øyne.. rusta må vekk føre lakk uansett..

men uansett vannvittig rå bil, bli vell greit med turbo mottor og, mye hk ca er det i denna nå?, kan hende de står en plass bare att jeg har lest dårlig og men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra strøken den her.. har du noen bilder av ossen de va å tepasse bakerste sidepanelet til m-tech 2 på preface? :)

var den gamle bilen opplakkert eller?, såfall skjønner eg virkelig ikkje folk som gidder å koste på ein bil heillakering uten å ta rusta, uansett om dei bare ska selge den.. er jo helt bortkasta i mine øyne.. rusta må vekk føre lakk uansett..

men uansett vannvittig rå bil, bli vell greit med turbo mottor og, mye hk ca er det i denna nå?, kan hende de står en plass bare att jeg har lest dårlig og men :P

Kan ta noen bilder etterhvert :) bakfanger ser jeg meg ikke rå for å prøve på engang :P Bilen var lakkert før jeg kjøpte den ja, minien på forumet her som hadde den før meg...

Vært ute å kjørt litt ikveld, meget uvant å kjøre turbo bil, men det går jo på et vis :) Ble dårlig med film desverre.. Small av ei eksosklemme på slutten her, så får se på det imorgen. Bilen går litt for fett ifølge afrn, skal ta en rens av luftfiltret mitt å ta meg en tur på Bjørnstad å få sett over mapen tror jeg, har jo ei anna bensinpumpe nå (Aeromotive Eliminatro) å annen eksos og det er jo faktorer som kan spille inn det også.

Kimmern fikk tatt 4hjulskontroll på bilen ikveld, artig med kjørbar bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det, irriterende at jeg ikke finner en mtech 1 bakfanger så jeg får lakkert det siste som er igjen, kjører rundt i en "halv" ferdig bil er ikke så morsomt :(

m-tech 2 bakfanger da?, er jo faktisk mindre jobb for å få på den, enn de bakerste sidepanel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...