freddalur Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Skal ha bra øyemål med en 3plata clutch
Knugen Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 Skal ha bra øyemål med en 3plata clutch Girkassebytte på Rudskogen med 2 i promille og 3-skiva tilton, øyemålet funker mer enn bra nok som sentreringsverktøy det Ola:-) Nå skal du bremse?? Skal bli gøy å filme deg på Våler, fra mitt tak kamera, pekende bakover......hahahahaha
freddalur Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Skal ha bra øyemål med en 3plata clutch Girkassebytte på Rudskogen med 2 i promille og 3-skiva tilton, øyemålet funker mer enn bra nok som sentreringsverktøy det Ola:-) Nå skal du bremse?? Skal bli gøy å filme deg på Våler, fra mitt tak kamera, pekende bakover......hahahahaha Haha, er bare en jeg kjenner som passer til ordtaket "Helt om dagen, Helt om natten" og det må være deg Stig!!! Blir bremsing 25mars Gleder meg som bare det til våler nå ja! Nesten så jeg tror bilen skal få stå 1mnd før Våler iår
freddalur Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Imorgen er det duket for bremsing:-) spent på hva denne 80talls kammeratn orker:-)
Joachim_M5 Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Det bli øøøøøøs! Ska bli artig å sjå kossn na her bli i forhold til Vidar sin som he M7 kam!
m20b25turbo Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Bremser du ikke mer enn 802whp så er det bare å innvistere i s38 og bygg nytt!
Jørgen-A Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Ko igjen nå da! Jeg vet for jeg var der, men andre lurer sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå