Torek Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Når jeg kjøpte bilen funka ikke ryggelyset, så jeg jekka opp bilen og sjekka den bryteren som sitter på girkassa. Der er det tydeligvis dårlig kontakt som gjør at ryggelyset funker 2% av gangene jeg setter bilen i revers. Noen som har delenr evt. link til hvor jeg kan bestille ny? Taaaakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 realoem.com Eller så kan jeg få tak i, så kan du komme å hente eksosen i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Takker. Haha. Latsabb! Hvor langt er det til deg fra oslo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Haha 1,5 time Regnr på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Det er ikke verre nei Jeg bestilte nettopp ryggelysbryter hos GS Oslo, så bare glem det du. Jeg tar meg sikkert en tur nedover i nærmeste fremtid og henter eksosen. Da kan vi jo montere den hos deg, ettersom jeg ikke har noe sted å stå her i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Okei Ja, bare si ifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Nice! Sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå