Haakjin Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Kom over denne på finn nå om dere ikke allerede har sett den? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29750909 Tipser bare nå, for å sjekke om noen er interessert Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Jeg har en slik motor, men det må da være noe for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Okei, du har bi turbon du ja? ;p Jaa, skulle gjerne tenkt enn sånn en, men blir litt vanskelig mtp skolegang ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 litt stiv pris,greit nok at det er sjelden,men vil aldri påstå at motor og gir alene er verdt 85k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Forsåvidt enig, men du vet aldri hva en entuiast er villig til å gjøre for de rette delene! Er da one of a kind omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 ser den da,men man skal nok være en ganske så stor entusiast for å betale prisforlangede her da...hadde prisen vært 30k mindre tror jeg nok det hadde vært større pågang på dette oppsettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Jepp, ikke vet jeg , tipsa bare bimmers jeg;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå