dagerik Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Hei. Emne sier en del, og har søkt på forumet. Når jeg åpner bilen med fjernstyrt sentrallås, blinker ikke blinklysa.. Hva kan gjøre dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 gjør ikke det på min heller. mener å lest noe om at det må kodes inn i lcm hvis du skal ha det. er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Okay takk for svar, håper noen har noe sikre svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Dette er standard konfigurasjon. Man skal ikke flashe for omverdenen at bilen er åpen. Dette med tanke på eks tyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Dette er standard konfigurasjon. Man skal ikke flashe for omverdenen at bilen er åpen. Dette med tanke på eks tyveri. Standard?? :s lyser jo på 2 andre e39 i området, pluss en E46 i området..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Har ikke sagt at alle har dette. Men at det er en standard konfigurasjon! Personlig har jeg ikke sett så mange BMWer fra rundt 2000 tallet og oppover som har blinklys på Åpne-knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Ånei, da misforsto jeg.. Noen som vet om det er mulig å omprogramere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ja, det kan du. Jeg har gjort dette på min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Har du en DIY eller noe?? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Dette må programmeres på verksted, hvis ikke du har maskin/programvare selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Åja.. Takk for svar kabeln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå