Bredebrei Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 hei har en e46 316i .. som ikke liker seg når den er kald.. den fusker turtelleren hopper opp og ned.. og når eg skal løse den så synker turtelleren og motoren dør om eg ikke gir gass.. det gir seg når den er blitt varm.. noen som vet ? opplevd lignende?
Bredebrei Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 frykter det kan være lmm.. så får vel få tak i en ny sånn... vet vel ikke om et rimelig sted for lmm? hehe var en fyr og så på det her på et banetreff med bmwccn. hn stilte på den fram og tilbake men mener han fant ut det ikke var den...
xphenz Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 koed.no og gsbildeler.no selger bmw deler. hvordan oppfører den seg på turtall? er også en sjangs for at det kan være falskluft/vakumlekkasje. se etter sprekker på gummibelgen til luftfilteret, og sprekker på andre slanger. du kan prøve å spraye startgass rundt omkring slanger. hvis det blir noe forskjell på turtallet har du en lekkasje der du spraya.
Bredebrei Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 den ligger og vipper opp og ned mellom en 400-1000 . og når du løser den så detter den helt ned og kubber... om eg ikke ruser den litt..
Bredebrei Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 gummibelgen er nettopp skiftet grunnet lekkasje.. men da kan det rett og slett være lekkasje andre steder og da ?
xphenz Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Det kan godt hende det er lekkasje en annen plass ja. Prøv å lek litt med startgass rundt omring i motorrommet mens motoren går, og se om det blir forskjell på turtallet. Hvordan oppfører den seg hvis du står stille og gir gass? sperrer den på 3-4000 eller går den høyere?
Bredebrei Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 neida den går høyere går til sperren.
Bredebrei Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 noen som vet hvor Tomgangsregulatoren ligger ? evnt tegninger ?? . og går det ann å finne ut om den er defekt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå