xphenz Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Jeg kjøpte en BMW e36 320ia for 2 uker siden. Girspaken har vært ganske trang siden jeg kjøpte den, og i dag ble den ekstremt trang helt til jeg skulle sette spaken i park, da det plutselig sa knekk og spaken gikk veldig lett. Det som da skjedde var at et hull på enden av wiren til giroverføringa revna. det er et hull i radial retning som skal sitte innpå en tapp som går ut fra girspaken. Jeg har bestilt ny wire og låsering fra GS bildeler og lurer da på om dette er vanskelig å bytte? Trenger helst en steg for steg forklaring på hvordan denne byttes. Også lurer jeg på om treghet i giroverføringa er standard på automat e34/e36? Jeg setter veldig stor pris på svar! Har merket delen som gikk til h3lvete på vedlagt bilde:
xphenz Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Er det evt noen i drammensområdet som kunne tenke seg å tjene noen kroner ved å bytte for meg? bilen befinner seg ca 1 km fra biltilsynet i Lier.
xphenz Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 noen som i det minste bare kan skrive hei? føler meg usynlig her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå