martinsladde Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 tenker på og selge min 318i sedan eller bytte den i e30 eller e34 touring følger med en del motor deler og lykter , blandt annet nesten strøken kam:) send pm for spm og bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalagern Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 rundt 12 med tanke på hva den har kosta meg og hvor mange timer jeg har brukt på den , er også satt på en leppe på front ganger osm skal pusses ferdig før evt bytte salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw girl Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nano Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 ja det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 borte ved gardermoen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solbakken92 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 jeg er intrs:D nummer jeg kan nå deg på?=? jeg holder til på roa har en e36 316 og en e34 520!! intrs i bytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå