Jay-O Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Hei, sitter og kikker litt rundt på forskjellige løsninger for mer "ompf" i bilen. Cluet er at det må kunne godkjennes på en eller annen måte. Her er hva jeg lurer på, av nedenforstående ting, hva ville du kombinert? Og hvorfor? Pro's, con's? - M88 - M30 - S38 - M106 - M62 - M70 - kompressor (type?) - turbo - twinturbo - lystgass (ikke godkjenbart) - metanol/vann injeksjon (ikke godkjenbart) Går med litt planer, men alltid bra å få innspill! Hva med M30/M106, Stor turbo, og etter BT visning, metanol inj. Eller M88 med kompressor? Kanskje lystgass oppå dette igjen? Skohorne nedi en M62 med turboer? Selvpuster M70? Uten å ønske å virke som en overambisiøs amatør, så må jeg bare si at dette er bare brainstorming.
oddis Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Turbolade orginalmotoren, og plukke vekk turbo ved EU godkjening.. det er det mest praktiske. Ellers er M50 motor det mest fordelaktige om du skal hente ut mest mulig hk billigst mulig. Den tåler temmelig mye på orginal innmat og kompresjon.
ehrnst Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 letteste måten å godkjenne på: Bygg motor og brems effekt tilsvarende det grommeste som kom i det karosseriet. Hold deg unna datasprut
joggis Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Turbolade orginalmotoren, og plukke vekk turbo ved EU godkjening.. det er det mest praktiske.Ellers er M50 motor det mest fordelaktige om du skal hente ut mest mulig hk billigst mulig. Den tåler temmelig mye på orginal innmat og kompresjon. m30 er også et greit valg, her er det lett å få mye hk uten å bruke for mye penger. motorene er også billig i innkjøp, her har du en link til en som kjører 550 WHP på uåpnet m30b35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå