Gå til innhold

82' 315 selges. Med film.

Concep
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Prisen er ikke fastsatt men ved ett fornuftig bud så selges den. tenk hva en m50b25 koster så tenker du hva en ZF girkasse koster, også får du med ett eugodkjent karosseri. Dere vet nok ca hvilket prisleie dette ligger i.

Jeg sier det alikevell, 15k for bilen uten kompressorsettet.

16k med grenrør

Kan byttes i e30 med skilter.

Jeg kan også levere bilen ferdig på skilt ved overtagelse, om kjøper betaler omregistreringen, som må til for å få skilter og vognkort, har dessverre ikke råd til å legge ut dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått byttet mellomaksellager/oppheng og hardyskive idag, og montert opp igjen, så da er bilen kjørbar ! 15 000 !

Var å tok en 15 min kjøretur med den istad. Artig liten bil, legger seg ut på tørr asfalt på lavt turtall i 2 gir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt at denne ikke er solgt enda! Mye for penga her, kan ikke sammenlignes med M50B25 i E30. E21 er mye lettere og gir et konge vekt/effekt-forhold. Ikke dumt at den er veteran over nyttår heller, 300 i årsavgift og ca det samme i forsikring ;) Flott leikebil eller utgangspunkt til banebil. Er jo bare å betale 300 i årsavgift over nyttår så har du skilter også, er jo EU-godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...