Concep Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1386180&SimilarAdItemId=1386180 FILM fra Youtube film 2 Svar meg gjerne på pm, eller her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Har sendt deg pm men får ikkje svar.. Er intresert i denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Prisen er ikke fastsatt men ved ett fornuftig bud så selges den. tenk hva en m50b25 koster så tenker du hva en ZF girkasse koster, også får du med ett eugodkjent karosseri. Dere vet nok ca hvilket prisleie dette ligger i. Jeg sier det alikevell, 15k for bilen uten kompressorsettet. 16k med grenrør Kan byttes i e30 med skilter. Jeg kan også levere bilen ferdig på skilt ved overtagelse, om kjøper betaler omregistreringen, som må til for å få skilter og vognkort, har dessverre ikke råd til å legge ut dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Da har jeg fått byttet mellomaksellager/oppheng og hardyskive idag, og montert opp igjen, så da er bilen kjørbar ! 15 000 ! Var å tok en 15 min kjøretur med den istad. Artig liten bil, legger seg ut på tørr asfalt på lavt turtall i 2 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Sykt at denne ikke er solgt enda! Mye for penga her, kan ikke sammenlignes med M50B25 i E30. E21 er mye lettere og gir et konge vekt/effekt-forhold. Ikke dumt at den er veteran over nyttår heller, 300 i årsavgift og ca det samme i forsikring Flott leikebil eller utgangspunkt til banebil. Er jo bare å betale 300 i årsavgift over nyttår så har du skilter også, er jo EU-godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Ja, rart i grunn.. Et sykt artig leketøy! Sparker i fra som en vill hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Kan byttes i en grei bruksbil, helst e28 eller e30. Men kom med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 NY ANNONSE, NYE BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå