Gå til innhold

Hjelp til utvalg av høytalere til BMW E46 Touring

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte rett og slett på om noen her inne kunne tenke seg å hjelpe til å finne en god pakke til bilen min, jeg er ikke fornøyd med HK anlegget i bilen og ønsker bedre og finere lyd. Jeg har sub og forsterker til sub fra før så dette trengs ikke.

Jeg har så og si null peiling på stereo til bil så derfor ber jeg om hjelp fra dere her inne. Er det noen høytalere som ikke er vits å bytte så si gjerne ifra. Jeg tenker på en maks pris på 10 000kr, gjør ingenting om den kommer under. Pakken må helst komme fra bilradiospesialisten fordi jeg får litt rabatter der. :) Har også kjøpt meg en Dynavin E46 spiller som er på vei.

Har fått med meg så pass at høytaler dimensjonene er:

Front dører:

-2 stk. 1" diskant (25mm)

-2 stk. 2,5" mellomtone

-2 stk. 6,25" mellombass

Bak dører:

-2 stk. 2,5" mellomtone

Bagasjerom:

-2 stk. 6x9" Sub

Det er litt usikkerhet ang. de sub'ene i bagasjerom, noen sier 6x9" andre sier 6x8" og har til og med hørt 5x7"

(Joda, man får faktisk både 6x8" og 5x7 høytalere)

Tusen takk på forhånd!. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du vært innom http://bavariansoundwerks.com/?

De har spesialtilpasset høyttalere, som jeg har hørt skal spille greit. Etter hva jeg har sett så har ikke de replacements for 6x9" subene dessverre.

[EDIT] Dette er plug&play høyttalere så du kan bruke eksisterende ledningsnett.

Hei og takker for svar.

Dette så jo veldig bra ut, men har aldri hørt om disse, noen her inne som har erfaring med disse høytalerne og forsterkeren?

Jeg liker ren og god lyd, liker også å spille høy musikk så hvordan er dette i forhold til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...