magne_ Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 ALT ER SOLGT!! Jeg har bestemt meg for å selge bilen i deler.. Det er en 85 mod 320, som har vært brukt i bakkeløp noen år før den kom i mitt eige. Den har vært regga på norske skilt, sist i 1999. Jeg anbefaler å bruke bilen som banebil, men med litt pågangsmot skal det ikke være problem å få på skilter. Her er link til prosjekt tråden jeg laget om den: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=183049 Det er minimalt med rust på bilen. Jeg selger UTEN motor/drivverk og understell. Jeg tenkte egentlig å selge resten av bilen slik den står, men det går ann å diskutere Jeg har gjort noen modifiseringer på bilen, som avtagbar front, forandret stabbstag festene bak, bygd om til e28 m5 diff(fjernet org diff feste). Karosseriet er ikke strøkent, men skal gå fint å få det i bra stand! Det har vært takluke i bilen, men den er erstattet med ei pleksiplate. Det er lexan ruter på sidene samt bak, og glass forann. Det er også innsveisa motorfester til s38/m30 i rammevangene. Dette kan lett kappes bort, men er veldig enkelt og greit viss du skal ha s38/m30 motor i bilen! Det som er på bilen er: Skrudd helbur - har tidligere vært godkjent, men har ingen kunnskap om hvem som er fabrikant, eller om det fremdeles er godkjent. OMP stoler - utgått fia. 6 pk seler for fører, og 4 pk for passasjer. Nesten ny M-tech 2 front i glassfiber (ikke lakka) Ellers er det IX breddere på bilen. Annen utveksling på rattstammen 1:2 (veldig kjekt å kjøre med) Dvs at når du vrir 1/2 runde på ratt, så vris tannstanga 1 runde. Med e36 tannstang blir det 1,5 runde lock-lock! Vurderer om flocka dash også skal følge bilen. Det kommer nye bilder av bilen fortløpende.. Jeg har ikke begynt å demontere bilen, og tenkte å vente litt før dette blir gjort. Håper på å få en avtale med kjøper ang dato for henting, da jeg ikke har plass som et ikke trilbart karosseri kan stå. Ser for meg 10.000 for karosseriet, men det avhengiger litt av hva som skal følge med. Ta gjerne kontakt! Tlf 91729821, PM eller her i tråden. Mvh Magne Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Hei er interesert i å handle deler vis du skal selge ut løst deler Send meg en Pm vis det er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Heier interesert i å handle deler vis du skal selge ut løst deler Send meg en Pm vis det er aktuelt Ja, det er sjanks for at bilen blir solgt i deler.. Sendte deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Litt utydelig i annonsen, men bilen selges uten understell.. Dvs coilovers, bærearmer, traverser, bremser og stabbstag skal jeg bruke selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jante Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 hvor mye for stolene + belter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 hvor mye for stolene + belter..? Jeg vet faktiskt ikke hvor mye som vil være en fornuftig pris.. Er osgå usikker på hva nyprisen er på slike stoler. Men både stolene og beltene er 99% strøkne, kun litt støv på dem.. Hvor mye ville du gitt for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 pris på flocka dash ? e veldig intri .. har ud bilder og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 pris på flocka dash ? e veldig intri .. har ud bilder og ? Vist bilen blir solgt i deler, så beholder jeg desverre dashen selv.. Det går mot at bilen blir solgt i deler. Tror det blir det enkleste for min del, siden jeg ikke har lagringsplass til et ikke-trillbart karosseri.. På onsdag skal det være bestemt om bilen går i deler eller ei, er et par interiserte som jeg vil snakke litt mer med først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jante Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Har funnet sånne stoler til 2000kr brukte.. hva med 3000kr for stolene og beltene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jante Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 kan du ikke ringe meg til onsdag da;) 93013387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 kan du ikke ringe meg til onsdag da;) 93013387 Jo, det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 faen .. hehe . kor kan en flocke desh sin da ? vet du det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 faen .. hehe . kor kan en flocke desh sin da ? vet du det ? Racefix i stavanger driver vertfall med flocking.. Nå har jeg bestemt meg for å selge bilen i deler! begynner å demontere tidlig neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 hvor mye for bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Bilen er nå skrudd i smådeler! Lager skikkelig annonse med det jeg selger iløpet av helgen, der jeg har bilder av det forskjellige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå