M5driver Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Vurderer å selge min 2000 mod e39 M5. Bilen er ombygd fra en 1996 520i. Ombyggingen er gjort av seriøs BMW bygger og er selvfølgelig GODKJENT hos biltilsynet. Hele ombyggingen kan også selvfølgelig foto dokumenteres. Hel, pen og bra bil. Går godt ESS Tuning VT 550 Kompressorsett(550HK) Alu svinghjul med heavy duty clutch Nye 19" mørke Concave hjul B14 Justerbart coiloverkit Helsvart skinn int 2001 Lamper Alle lister svarte Proff tonede ruter Modifisert eksos med nye bakpotter (kompressorkit, hjul og senkeset er nytt) Kan selges både med og uten kompressor settet. Bilen er gjeldfri så bytte el innbytte som delbetaling kan være av int. Pris antydning ca 300.000 ved en grei handel kan vt550 settet følge med for en meget billig penge. Ta Gjerne kontakt pr telefon TLf / SMS 47 62 33 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 bilder og km-stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5driver Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Bilder kommer bare det blir vær til å ta noen Husker ikke eksakt km stand her jeg sitter, men er rett rundt 170.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Sender du bilder og mer info til meg på mail? espen_hamre@hotmail.com Er 1996 Audi S6 interresant i innbytte, eller Kawasaki ZX9R? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- MaRe - Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Kan være int i denne,er donorbilen en 2000modell? Dvs Facelift? Hvor holder du til,for en evt titt på udyret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5driver Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Sender du bilder og mer info til meg på mail?espen_hamre@hotmail.com Er 1996 Audi S6 interresant i innbytte, eller Kawasaki ZX9R? Audien kan være av interesse. Mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5driver Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Kan være int i denne,er donorbilen en 2000modell? Dvs Facelift? Hvor holder du til,for en evt titt på udyret? Donor bilen var ikke facelift men alle lampene på bilen er byttet til facelift lamper. Bien står pr i dag i Eidsvoll Mvh Anfinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Sender du bilder og mer info til meg på mail?espen_hamre@hotmail.com Er 1996 Audi S6 interresant i innbytte, eller Kawasaki ZX9R? Audien kan være av interesse. Mer info? 1996 stasjonsvogn Fargen heter ginster, ligner på RS-gul MTM chip 3" eksos fra turbo (skal bytte denne til Ferrita eller lignende pga frieksos) Lite rust 230 000km Meget fast og fin i girkasse, drivverk og oppheng. Mange nye foringer, ny forstilling, motorfester, diff-fester og girkassefester (034 motorsport density line) Fint sportsinteriør i tekstil, uten mye slitasje Meget komfortabel bil, som fortsatt går godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå