Barca Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Hei. Skal bytte hjulbuer på min e36 coupe. Hvor får jeg kjøpt det? Og hva koster det sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Hele hjulbuen eller kun skjermkanten? koed har i hvertfall kanter som ligger på rett under 600 kr. https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_4389 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Jeg kjøpte hjulbue på Veng, til min E36 sedan. Kostet 641kr. Enklere for meg å dra innom der og hente den, enn å bestille fra f.eks Koed på denne varen. For min del ble det jo også billigste løsningen fremfor å betale frakt, pluss at jeg ikke hadde tid til å vente. Men for det meste bruker jeg Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Skal bare ha byene. Hvordan er passformen fra veng? Og hva med koed? Sjekla foresten veng, og fant ikke noe på nettsiden dems... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 http://www.veng.no/Default.aspx?CatID=1 ... 9hTImQjf25 Velg karosseri --> Side/bak --> Kanal, hjulbue, øvrige. Men ser at den er dyrere til coupé. Den koster faktisk 861kr. Så om du ikke har det travelt kan det da likevel lønne seg å handle hos Koed selv om det blir litt frakt på den. Passformen var veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Så de igår også. Men er ute etter kun kanten. Resten av skjermen er fin. Må bare få bytte kanten noen som vet hvor man får kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Er jo ikke værre enn å skjære ut den biten du trenger Det jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Hm, sant får prate med sveiseren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå