bcrazy Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Sliter med at fjærbeinslagrene slites uvanlig fort. Har byttet 2 ganger på ca 30.000 km. Først uoriginalt og nå originalt. Men nå begynner de å bli dårlig også. Har bilstein B8 og H&R fjærer. Ca 40 mm senk med senkeskåler. Er dette et vanlig problem at topplagrene ikke holder når man har stivere fjærer og dempere? Støtdemperen har IKKE "låst" seg. Har sjekket disse og de virker helt fine. Har kjørt 60.000 på demperne fra dem var nye. Tenkte å bytte til noe slikt: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /46081.jpg Vil jeg merke mye forskjell i komfort? Vil dissse forandre høyden på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Tydeligvis ingen andre med samme problem? Har nå lagd til uniball lagring, montert i de originale fjerbeinsfestene. Vi får se hvor lenge det holder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jeg hadde coilovers på min, og måtte bytte tårnlager bak etter ca 2000km. De var de orginale jeg brukte opp igjen når jeg monterte coiloversene. Etter ca 5000km til, sjedde det samme en gang til. Så monterte jeg orginale dempere igjen, og nå ser det ut for at problemet har avtatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ISBjörn Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 desverre slites dette fortere på senka biler. Min rekord er 1500km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Har kjørt ca 50000 på mine, enda mye igjen:) Har fk automotive silverline X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bytte til disse for noen dager siden. Så langt fungerer det fint, men må selvsagt få litt km før jeg kan si om det er holdbart nok. De originale lagrene med ca 5.000 km var det 1-2 mm slakk på.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå