Gå til innhold

Avt.hengerfeste e34 - Får ikke festet kroken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avtagbart hengerfeste på min e34 90mod. og idag hadde jeg tenkt å dra med henger, så da satte jeg igang med å montere kroken for første gang i mitt eie.

Men den går ikke i "hakket" har prøvd å smøre den opp med gris/fett. Prøvde også å presse den inn med jekk, men til ingen nytte..

Det er ett hjul på venstre side av kroken som man vrir på, og da går disse 3 kulene inn ca halveis, dette har jeg selvsagt gjort når jeg prøvde å presse opp kroken.

Det er også en "flipp" på baksiden av kroken, denne forstår jeg ikke hva er til..

Noen som har råd å komme med? eventuellt en fremgangsmåte..?

Skrevet

Har du nøkkelen som skal stå i det hjulet på siden? Du må kanskje låse opp før du entrer kroken.

Skrevet
Har du nøkkelen som skal stå i det hjulet på siden? Du må kanskje låse opp før du entrer kroken.

nøkkel..? faen.. den har jeg ikke.. Går det an å lure den på uten nøkkel? at jeg slår inn ett flattjern e.l og vrir om?

Skrevet

Gamle nøkkelen ligger knekt inni nøkkelhullet.. Men jeg gikk litt løs med flattjern og hammer, da fikk jeg vri hjulet en halv omdreining, og da smatt det på plass :)

Da blir det IKEA imorgen :P

Er det vanlig å låse dette hjulet igjen etter det er montert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...