Kobar Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Jeg har avtagbart hengerfeste på min e34 90mod. og idag hadde jeg tenkt å dra med henger, så da satte jeg igang med å montere kroken for første gang i mitt eie. Men den går ikke i "hakket" har prøvd å smøre den opp med gris/fett. Prøvde også å presse den inn med jekk, men til ingen nytte.. Det er ett hjul på venstre side av kroken som man vrir på, og da går disse 3 kulene inn ca halveis, dette har jeg selvsagt gjort når jeg prøvde å presse opp kroken. Det er også en "flipp" på baksiden av kroken, denne forstår jeg ikke hva er til.. Noen som har råd å komme med? eventuellt en fremgangsmåte..?
oleo Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Har du nøkkelen som skal stå i det hjulet på siden? Du må kanskje låse opp før du entrer kroken.
Kobar Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Har du nøkkelen som skal stå i det hjulet på siden? Du må kanskje låse opp før du entrer kroken. nøkkel..? faen.. den har jeg ikke.. Går det an å lure den på uten nøkkel? at jeg slår inn ett flattjern e.l og vrir om?
Kobar Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Gamle nøkkelen ligger knekt inni nøkkelhullet.. Men jeg gikk litt løs med flattjern og hammer, da fikk jeg vri hjulet en halv omdreining, og da smatt det på plass Da blir det IKEA imorgen Er det vanlig å låse dette hjulet igjen etter det er montert?
oleo Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Tja, jeg pleide å la det være låst så lenge kroken sitter i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå