ErikH14 Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Har en merkelig skrangelyd som høres ut kommer ifra innenfor dashbordet mitt, har sjekket alt sitter fast i motorrom/under bilen, og der er alt som det skal. Er det noen som har vært borti det samme før, eventuelt hva det kan være? Også lurer jeg hvordan i h*lvete jeg får opp dashbordet... Bmw 318i cabriolet! Takk for hjelp!
ghm Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Jeg og har en merkelig lyd som kommer fra dashbordet også, men den er mer som en vibrasjonslyd som kommer fra 2000-2500 rpm. Har ennå ikke funnet ut hva det er. Høres ut som den kommer fra mellom framruten og dashen en plass rett bak speedometeret. Var kanskje ikke til hjelp, men kan det være noe av det samme?
ErikH14 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Den er der kun da det humper litt, men heller ikke alltid.. Skulle dog gjerne funnet ut hvordan jeg får opp dashen!
ErikH14 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Ingen som har noen anelse om hvordan en åpner dashen?
Kjexx Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Jo.. Du tar av alle paneler under dashen. ta ut de to varme justeringene over hanskerommet, sitter ett par skruer der, sitter og skruer under alle viftedekslene helt inne ved frontruta. Du må og ta ut midtkonsollen, det sitter noen skruer bak der ved cdspilleren, i en ramme.. Etter det skal det bare være å dra ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå