e30Tompa Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Måste nu avyttra en av bilarna pga av kommande garage brist samt köp av touring "Året runt bil" . Så har ni nån nyare bmw så kan det vara intressant antingen jämna byten eller pengar från min sida. Bilen är denna http://www.garaget.org/?car=228196 Bilen har endast stått sedan jag köpte den i december. Det som gjorts är fixat det ytterst lilla hålet som uppkommit av dåliga domkraftslyfts. I samma veva passade jag på att byta ut den blåa interiöra färgen på mattan, soffan och dörrsidorna mot svart skinn dörrsidora och mörkgrå matta och soffa. Samt hoppas jag en affär går i lås så jag får ett par stolar fram, annars blir det dom mörkblåa sportstolarna som får sitta kvar. Köpte bilen med det defekta felet själv men har tillräckigt med bilar så inte haft tid. Men vad vi kommit fram till så verkar det nu som att det är topplockspackningen som gör att den inte går på alla 6 cylindar hela tiden & då den vitrycker . Detta är inte en stor utgift och är ingen konst för den normalt händiga. En ersättningsmotor likadan fungerande brukar gå loss på ca 3000:- så inte direkt nått större summa för att få en reserdels motor. Fälgar som ingår är ett set 15"mim fälgar med kassa däck kan kanske kanske kanske diskutera fram ett pris med 16" Brock B1 men tror jag kommer att behålla dessa. Stora huset på diffen 3:64 i utväxling Annars är det som vanligt när det gäller M-tech II, Svart innertak, uppgraderad bakspegel med läslampor osv Såklart finns det skavanker i lacken då bilen inte är den senaste modellen och verkar aldrig har blivit hellackerad sedan fabrik. Tex en utåtvänd bula i huven sedan någon försökt att stänga huven medans något har legat kvar på gas spjället. sedan nån smårepa och en liten rostblämma på takluckan. Men bilen är i övrigt riktigt bra i rost avarande skick och det är inte vanligt! Fungerande centrallås på dörrar och baklucka. Ring gärna om du är intresserad kan ej läsa sms pga av display, maila annars 35,000 SEK Billigare vid problem fri affär. Men kan först ses den 18/9 då jag hunnit montera allt sedan rostlagningen i golvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå