rasstut Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Har en hel del jeg skal kvitte meg med i sammenheng med verkstedbytte . Har for tiden ganske liten tid til å sette meg ned på pcn og legge ut priser osv så jeg smekker inn noen bilder også får heller de som er interesserte sende meg en Pm med en pris de synes delen er verdt også tar vi det derfra ! delene ligger i Hobøl i Østfold . er mulighet for frakt på delene både igjennom posten og privat også . Oppdateres med bilder etterhvert som jeg får ryddet og tatt fler ! Mvh Joakim Diverse 17 " og 18 " . har også 19" NYE zito titan( 4500 ,-) Sort komplett interiør til coupe . litt slitne dørtrekk bak . slitt førersete, ellers helt OK . Selges BILLIG ( PS sportstoler framme) Har også en rekke motorer . Har 2 stykk M52B28 som selgest i deler (Spør om det du trenger, skal bruke noe selv så ikke alt som selges fra disse men mesteparten) Har også 1 M50B20 fra E34 så og si komplett ( kan deles opp eller selges komplett) Har 1 M40B16 med MYE tikking ( egner seg godt som delemotor) Har 1 M40B18 med stor oljelekasje . Ikke kikket hvor det kommer fra men ser ut som det kommer rundt toppen en plass ( denne egner seg også godt som delemotor ) Har komplett topp ifra M42B18 ferdig planet og delevasket, tror også tetninger er byttet men dette skal jeg ikke si for sikkert . har også RÅblokk tilhørende denne motoren i god stand . Komplett innsug har jeg også . har også en hel del deler ifra M50B25 ( veiv, bunnpanne, råder, stempler, etc) Kommer bilder av det meste etterhvert men har kun fått avbildet noen av motorene nå til å begynne med Det er da M52B28 og M50B20 som er avbildet . Disse tilhører M50B20 enkelmasse svinghjul Og M52B28 Dobbelmassesvinghjul . begge er komplette . Har også automatsvinghjul til M52B28 for de som trenger det .
bimmz Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 har du høyre dør, kanal og bakskjerm til 318 coupe?
rasstut Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 bømph ingen som trenger billige deler ? må bli kvitt noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå