Junobruno Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Hei! har en 91 E34 520i M50 som jeg plages med for tiden. Sliter med at sikring 1, en 15A sikring som blant annet går til bremselyset ryker til stadighet. Den kan ryke med en gang jeg tråkker på bremsa, eller mens jeg kjører (den ryker værtfall hver gang jeg har vært å kjørt) så er sikker på at det er i forbindelse med bremselyset. Det hele begynte å skje etter at termostaten gikk. Da gikk flere sikringer, blant annet denne, å etter bytte av termostat har denne sikringen ryket i ett. Har lett etter dårlig kontakt i hele bagasjerommet, og under setet, men det eneste jeg fant var en annen gåen sikring under setet. En 30A sikring som var helt nedsmeltet, men hjalp ingenting å bytte denne. Noen som har aning hvor problemet kan ligge, hadde jeg settet pris på å få høre. Dan
todleif Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Kanskje ein ide å sjekke ledningene til bremselysa? Er ikkje uvanligt at ledningene til bakluka blir avrevet og avisolert. Sjekk dette. du må ta av tapen som beskytter ledningingane.
Junobruno Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 ledningene fra bakluka er kuttet av og teipet på begge ender fra en tidligere eier, så disse er det nok ikke. tok bort alt interiør i bagasjeluka for å komme til ledningene fra bremselyset, men fant ingen dårlige ledninger. Leste noe om at det kan være bryteren til bremsepedal under dashen som skaper trøbbel ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå