Blade Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hei hei bimmerfolk! Skal snart EU-godkjenne bilen, og i den forbindelse så veit jeg at jeg må bytte lykteglass. Jeg har de gamle lyktene uten linse, og siden lykteglassene er ganske dyre, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til nye lykter? Har kikket litt på disse: http://www.partsandretards.no/lykter/bm ... pe-98-01_1 Tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Hmm, ingen tips til nye lykter som ser ok ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Kommer også til å kjøpe nye baklykter, som er i LED. Får man feilmelding av disse? Altså at det ser ut som pærene har gått, i dashbordet, eller er det bare plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Lurer på det samme, noen som har erfaring med GS sine lykter med AE og Xenon(ANE46/4170) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå