Pirat Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hei, er ny her på forumet og første inlegg Er gått til inkjøp av en e46 touring m-sport og tenkte å oppgradere anlegget da jeg har noen komponenter liggendes og lurte på om jeg kunne bruke noe av det? altså: JBL GTO forsterker 4 kanal 300rms JBL GTO 6x9 100w rms? JBL GTO 4¨50w rms? JBL GTO subwoofer 300w rms i kasse. Jeg syns dette settet spillet veldig greit og fint lurte på om jeg kunne bruke noe av det? Kan få tak i veldig billig JBL 508c komponent sett på 13cm også hvis det hjelper noe? Noe forslag folkes? Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 De 6x9" kan du selge, med mindre du får plass til dem foran i bilen din...Du ødelegger bare hatthylla og lydbildet ved å montere dem i hatthylla, spes når du vil ha bass i bagasjerommet. 4" blir litt smått å ha alene foran, men en oppgradering av orginalhøyttalerene, evt teste med forsterkeren på orginalhøyttaleren, da med highpassfilteret på, kan gjøre underverker. Forsterkeren er litt svak til å drive noe sub med, så til suben kan du godt kjøpe deg en sprekere forsterker, da gjerne en monoforsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirat Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 det jeg kom fram til er at jeg skal kvitte meg med de høytallerne jeg hadde og bruke kun suben og forsterkeren. gå til innkjøp av sånn derre dynavin navi, tips hvor jeg kan handle mottas med takk åsså har jeg fått takk i ett 13cm komponent sett av merke jbl gto som jeg har planer å montere foran i første omgang. har lagt merke at de bakre høtallerne skurer ved litt høyere volum, lurte da om de som sitt foran passer bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå