svent Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30722469 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hvorfor passer ikke scorpion eksosen M-tech? Bygger den for lang ut? Kunne egentlig tenkt meg den eksosen. Hvordan er lyden ved rundt 2000 omdr? millimeter på røra? 2x?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Hei, eksosen passer ikke pga. at enderørene er plassert for langt mot venstre. så skal det passe må du ikke bare kappe i diffuseren men også i fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Her er min 520 med Scorpion eksos og K&N filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Meget pent Skaar! Diskre, men gir fra seg god lyd. Åpent eller innsats filter K&N filter? Kossen er den på vanlig kjøring? Noke durring inni bilen på noken turtall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Åpent filter. Hører svært lite inne i bilen, skal ikke mye musikk til for å fjerne eksoslyden helt. Godt lydisolerte disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 hvor gamle er frontlampene? Sender du? Samlet pris på eksos og lamper inkl frakt isåfall? Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Frontlykter: 1700 Eksos: 2000 Totalt 3700 + frakt Frakten komme litt ann på hvordan du vil sende (postoppkrav eller vanlig pakke) Vet ikke hvor gamle lyktene er, men minner fortsatt på at det tar noen uker før lyktene kan sendes (venter på nye til min bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Her er min 520 med Scorpion eksos og K&N filter. skaar kjøpte den eksospotta fra meg, eg hadde den på min 523i med full mtech styling, var ingen problem å få den til å passe med m-fanger bak vertfall så eg tror nok potta di passer med m fanger og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Her er min 520 med Scorpion eksos og K&N filter. skaar kjøpte den eksospotta fra meg, eg hadde den på min 523i med full mtech styling, var ingen problem å få den til å passe med m-fanger bak vertfall så eg tror nok potta di passer med m fanger og Hmm, dette kan vi like! Kor store er enderøra? 76mm? 70mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 ja ka faen va det dei va då.. eg huska ikkje du får se om noken som har den potta no kan måle men den e der en plass passa vertfall veldi fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Lurer litt på om dette er Scorpion Twin tip 76mm Dele nr: 300 BM16 Og du mener denne passer fint med Mtech fanger/deffuser, Krutte-E39? Og da passer den i original festene til eksos? Edit: Beklager off-topis trådstarter, men er interessert i om denne passer min bil. Da kjøper eg den av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Dette er endepotta de selger på Koed.no den øverste i Scorpion boksen på e39. Skal gå ut å se om jeg kan lese av delenummer og måle røra på potta i dag. Men jeg prøvde å sette på M fanger med denne potta på min bil, og det gikk ikke, er derfor jeg selger. Jeg er på karmøy i helgen, da er du velommen til å ta turen ut se potta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Lurer litt på om dette er Scorpion Twin tip 76mm Dele nr: 300 BM16Og du mener denne passer fint med Mtech fanger/deffuser, Krutte-E39? Og da passer den i original festene til eksos? Edit: Beklager off-topis trådstarter, men er interessert i om denne passer min bil. Da kjøper eg den av deg Den passer som Hånd i hanske ja Eg kjøpte potta mi fra koed.no og, monterte potta mi i originalfeste, pluss eg lagde til eit feste til på andre sida, eg husker ikkje om det va hull fra før eller om eg lagde et nytt hull. I diffuseren måtte eg sage ut litt ekstra, for hullet var litt for lite for bredda på eksosrørene Beklager off topic til trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 det eksosanlegget, er det bare å "skru" av det gamle sette på dette s tut og kjør? elle rmå jeg sveise og alt det der dritet? vist det er av/på tut og kjør kjøper jeg det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå