Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan gikk det denne gangen med Rudskogen?

vet ikke om det var noen som røyk utfor banen? Men de tar godt betalt for gresset :?

Eksemplarisk kjøring av alle deltakerne så det ble ingenting å utbedre på banen etter det jeg og Rudskogen sin representant kunne se.

Stor honnør til alle deltakerne for dette! :applause:

fantastisk :D

• Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

haha :lol: men har da aldri måtte ha hjelp jeg til å komme løs :D

men var det ikke en e30 som røyk ut da? var jo noe trøbbel med forstillinga etterpå

Skrevet

Hehe vi leide banen banen i november det ble lange timer rundt banen med feiekost og dirty fikk ei grei regning pga noen klovner ikke skjønte at det var asfalten som det skulle kjøres på ;)

Og var super gøy å få testa driftebilen skikkelig etter å ha skrudd den sammen så takk for en fin dag :)

Skrevet

Takk til alle som dukket opp denne helgen!

Vi var vel heldige med været selvom det kom noen byger i ny og ne!

Nå har vi startet planleggingen av neste års treff også! Det kommer til å skje litt forskjellige ting fremover, så her er det bare å følge med på vår facebook side, der vil du få oppdatert info!

www.facebook.com/e30meet

Det kommer en video fra treffet utover høsten, og det vil komme artikler i div Bmw magasiner!

Takk for iår, og sees igjen neste år! 8)

nfr8b9vaulj66bvafp3f.jpg7

wzuulzl2uqhmke3uoc1d.jpg

ut3w46fk3g5wnvccpmt2.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Kanon treff!

Noen som vet hvem som eier en grønn E30 touring som var å kjørte på søndagen er sin?

Mener det var 5-bolt og noen e36 m3 hjul på den.. Lurer og på om panseret var litt spacet...?

Hvis noen vet hvem dette er ta kontakt på pm :) er noe jeg har lyst til å kjøpe av han..

Skrevet
haha :lol: men har da aldri måtte ha hjelp jeg til å komme løs :D

men var det ikke en e30 som røyk ut da? var jo noe trøbbel med forstillinga etterpå

typisk at det skulle skje da :P når man endelig fikk litt feelingen på bilen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...