kabeldeigen Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Hei, skulle ut å lufte gliset idag. På vei ut av garasjen dauet motor hele 2 ganger. Første gang dauet den bare, andre gang ga jeg litt gass etter oppstart, og den sveiv kanskje 5 sek før turtallet gikk i null. Og motor døde ut...igjen. Startet opp igjen, ruset godt opp...ca 6000 o/min i 10 sek. slapp gassen og den falt ned til rett under 1000 o/min og ble stående Så hva kan dette skyldes??? Funket bra på tur etterpå...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Du må nok kinne bilen litt lenger på starteren hver gang du skal starte, siden disse er kjent for å lett drukne seg selv i bensin. Da blir de sånn.. Men seriøst, 6000 i 10 sekunder?? Skjønner godt at motoren din har litt imot deg..
kabeldeigen Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Du må nok kinne bilen litt lenger på starteren hver gang du skal starte, siden disse er kjent for å lett drukne seg selv i bensin. Da blir de sånn.. Men seriøst, 6000 i 10 sekunder?? Skjønner godt at motoren din har litt imot deg.. Tåle såpass, gjør liksom ikke det hver dag Men trenger ikke å kinne, kommer med en gang,,,Funket fint i går, så synes det var så rart at den dauet bare sånn plutselig.
oleo Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Dette er jo typisk kam eller veivsensor symptom. Men en diagnose vil nok kunne avsløre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå