ibocan92 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 vil desverre selge min hvite e34 fordi jeg vil tilbake til e36. den ble nylakkert til alpinne hvit men med dobbel dose kunn hvit får å få den helt hvit. lakkeringen ble gjort på lakk verksted i nesodden. motorn bruker ikke olje eller vann!!! veldig stabil gange på motorn, er castrol magnatec 10/40 i motorn nå. sitter på sportsluft filter med silikon slanger og stål rør får å få filteren forran radiatoren så¨den ikke suger varm luft, noe som minker hk;) den har ikke vært i noe kolisjoner så den er ikke ramme skeiv eller noe sånt. bilen har rulla ca 225 tusen km. den er senket ca 60/60. den har ratt boss så man kan sette på sports ratt. (har ikke org ratt) interiøren er helt ok, kunn baksete som har noen rifter. bilen står i lørenskog, di som lurer på noe mere bare komenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Prisantydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Manuell ? har du like felger til framme som bak ? pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 manuell. har desverre ikke 4 av di hvite felgene... prisen tenkte jeg meg noe rundt 25k. men er open for bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Og innbytte i noe annet enn e36 er uaktuelt? 25k gir jeg ikke, men får se om du får noen andre til å by så høyt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 den ble nylakkert i mai 2011 foresten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Og innbytte i noe annet enn e36 er uaktuelt? 25k gir jeg ikke, men får se om du får noen andre til å by så høyt da. bare kom med forslag folkens:) kan vurdere noe annet enn e36 også. jeg sa ikke at jeg skal ha 25k men kom med bud + - den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Interessant med MB S124 230TE + litt mellomlegg fra meg.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Interessant med MB S124 230TE + litt mellomlegg fra meg.? har du mere info om bilen? og bilde gjerne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Bilen har gått 239.000 km, noe som er lite for disse bilene. Er automat. Bilen har vært fulgt av mercedes verksted frem til 170.000km, etter det overtok forrige eier bilen og han er bilmekaniker, og bilen var det kona hans som brukte til og fra jobb/barnehage, så han var nøye med å bytte alt av deler han mente var nødvendig for at bilen skulle være trygg. Jeg kjøpte den på 229.000km i februar og har kjørt problemfritt, så bilen har nok mange km igjen Er litt overflaterust, framskjermene er veldig vanlig på disse bilene, men er nok ikke mer enn at det kan gjøres noe med, men er vel egentlig like greit å kjøre med til det blir veldig ille også bytte. Utover det er det noen mindre rustflekker litt rundom, men kan legge ved bilder av det som er stygt på bilen jeg Teknisk virker bilen i meget god stand, knirker litt i noen foringer, men ikke noe veldig ille. Bare å spørre om du lurer på noe mer. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Bilen har gått 239.000 km, noe som er lite for disse bilene. Er automat. Bilen har vært fulgt av mercedes verksted frem til 170.000km, etter det overtok forrige eier bilen og han er bilmekaniker, og bilen var det kona hans som brukte til og fra jobb/barnehage, så han var nøye med å bytte alt av deler han mente var nødvendig for at bilen skulle være trygg. Jeg kjøpte den på 229.000km i februar og har kjørt problemfritt, så bilen har nok mange km igjen Er litt overflaterust, framskjermene er veldig vanlig på disse bilene, men er nok ikke mer enn at det kan gjøres noe med, men er vel egentlig like greit å kjøre med til det blir veldig ille også bytte. Utover det er det noen mindre rustflekker litt rundom, men kan legge ved bilder av det som er stygt på bilen jeg Teknisk virker bilen i meget god stand, knirker litt i noen foringer, men ikke noe veldig ille. Bare å spørre om du lurer på noe mer.Bilder: Desverre men denne bilen er ikke hva jeg var ute etter som neste bil. Bytte salgen gjelder bare bmw mot bmw;) eller kom med pris bud! Alle bud blir vurdert uten om skam bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Ok. Da får jeg se om jeg får solgt min til noen andre og kommer evt tilbake til deg etter det. Har ikke lagt så mye i å selge min enda så. Vet ikke om jeg gidder eller om den blir å bruke videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Den er grei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Dette var rart... På pcen så blir brukernavnen ibocan92 men på iphone såblir det canbmw.. Vet dere hva det kan komme av:p?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå