Eorke Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 er det mye styr å få skifta bremser fra trommel til skiver bak på en 318? å har noen gjort det før og har bilder av arbeid under veis? på forhånd takk for hjelpen
fazerfreak Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Eg oppgraderte på min til 325.. tok bærebruene m skivebrems fra 325understellet å hadde på nr.1 på bilde, lufte bremsene etterpå. husker ikke hvor lang tid eg brukte for eg oppgraderte drivverket i samme slengen,men er forsåvidt raskt og enkelt. bør/må vel ha hjulstillingskontroll etter byttet.
Eorke Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 hørtes ut som en helt grei helgejobb med det samme jeg er i gang med bremsene, er det noe mer som burde skiftes? som drivverk osv? å er det vanskelig å få registrert en 318 ombygd til 325 sålenge du skifter det meste over fra en 325?
Eorke Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 noen ide om hva som må gjøres for å få det til? å hvordan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå