lakijs Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hei. Jeg selger en fin 98' BMW e39 540i v8 med 4.4liter motor med vanos. Bilen er ikke i Norge registrert men finnes seg i Hammarøy kommune. 315 heste, Oxford green, Alle 4 ny gul Bilstein sport støtdemper, 19''x 10'' Hamann HM2 magnesium felger med godt 265/30/ZR19 dekk, 16" BBS felger med nesten ny vinter dekk , komfort skinn seter, JBL dual subwoofer med Harman Kardon 5 kanal forsterker, Alpine 6 cd changer. Bilen har kjørt 230k. Har skiftet: Alle pakninger i motoren, girkasse. Har skiftet nettopp olje og filtre i girkasse og i motoren. Alle underbil deler er helt nytt. Bilen er i perfekt stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Er det ingen som er interesert i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Er det bilen, eller dobbel vanos som ikke i Norge er registrert........... Også er det sikkert lurt, med tanke på interessen, og nevne hvilket land man må reise til for og se denne bilen. Prisantydning er heller ikke dumt, dette er ikke så spesielt at pris ikke spiller noen rolle. Bare et tips fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Er det bilen, eller dobbel vanos som ikke i Norge er registrert...........Også er det sikkert lurt, med tanke på interessen, og nevne hvilket land man må reise til for og se denne bilen. Prisantydning er heller ikke dumt, dette er ikke så spesielt at pris ikke spiller noen rolle. Bare et tips fra meg Takk. Jeg skal endre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvor langt har den gått? Bilen har kjørt 217k original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 44k Pris endring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hvis bilder opner ikke, ga pa autodb.no http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1386278 Moderatoredit (R Andersen); Vi tillater ikke "bumping" av tråder flere ganger om dagen, eller når den allerede er på første side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Ny pris: 46k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Er denne bilen ikke norsk registret? Og vet du hva det vil koste å få den på veien her i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Det koster rund 100k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Pris opp 48k p.s. jeg skal sette opp pris hver uke på grunn av jeg synes at jeg selger den alt for billig. Kan få meir hvis jeg selger den i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Pris er redusert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakijs Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har lyst til a bytte den inn i en 4x4 stasjonsvogn (Audi A6, Mercedes E class, Subaru Legacy) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå