Trollet_ Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Pga tiden ikke strekker til lengre må jeg motvillig selge bilprosjektet mitt, har kommet ganske langt i demonteringa og regner med bilen må hentes på henger med varebil for alle delene. Har kjøpt inn de fleste karosseridelene, men må påregnes en del sveising. Har plukket ut motor, interiør og deler av ledningsnettet. (har merket alle kontaktene) har puttet skruene til hver del i egen zip-pose og skrevet på hva de er til. har kjøpt inn rustfritt eksosanlegg fra manifoil og bak, mulig manifoilen må tilpasses en smule. Bilen gikk ifølge forrige eier som en klokke da den ble satt i en garasje og såvidt påbegynt demontering, fikk derimot ikke start på den før jeg begynte demonteringa. da med 5 år gammel bensin, halveis avrusta bensinrør og dårlig testbatteri osv. Hadde håpet og få rundt 20 000.- for alt samlet (får minimun dette om jeg selger den i deler)... men er åpen for bud. borbet C-felgene på bildet hadde jeg tenkt og beholde, følger med noen andre kjeks-alufelger. mener det skal gå ganske klart frem av proisjekt-tråden hva som må gjøres, der ligger også bilder. viewtopic.php?f=11&t=177882&p=2144510#p2144510 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Gi lyd om du slakter denne og selger deler... Kanskje jeg kjøper alt utenom karrosseriet! Fra spøk til alvor, denne så ut til å ha mye bra utstyr som jeg kunne tenkt meg på min, om alt virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Står i utstyrslisten at setene er elektriske, men det er de ikke... du får komme med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fremdeles til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Komplett eksosanlegg i rustfritt? Manifold, downpipes, mellompotte, bakpotte og rør? Hvor mye for hele sulamitten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Eksos i rustfritt er fra katalysator eller grenrør og bak grenrøret ble sendt i retur pga feil i posten, vil helst selge alt sammlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Fremdeles til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 selges 15 000.- ved hurtig handel... , vært masse mer i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Venter enda på at du skal selge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Bilen er/blir solgt for 6000.- , uten eksosen, den helt nye forskjermen, begge baksjermene og to karosseriplater pluss kansje noe smått... Du kan jo komme med bud på det du kunne være interessert i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-O Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Bilen er solgt, sitter igjenn med en eskeny forskjerm, ny rustfri eksos og to nye skjermbuer bak. kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-O Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Æsj litt for seint ute eg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklasols Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 helt ny framskjerm fortsatt til salgs? gir bud på 2000kr nå hvem side er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 utgår med høye kneløft og horn-musikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå