Rope Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hei, min 1997 mod 523i har plutselig fått et kjipt problem: Plutselig stopper vindusviskerne å fungere, helt uavhengig av hvilken posisjon bryteren og armen står i. Viskerne stopper i nøytral posisjon og jeg må skru motoren av og på, samt vente i ca 20 sek før den begynner å funke igjen. Ganske kjipt i dette høstværet. Noen som har erfaring med et slikt problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hei, min 1997 mod 523i har plutselig fått et kjipt problem:Plutselig stopper vindusviskerne å fungere, helt uavhengig av hvilken posisjon bryteren og armen står i. Viskerne stopper i nøytral posisjon og jeg må skru motoren av og på, samt vente i ca 20 sek før den begynner å funke igjen. Ganske kjipt i dette høstværet. Noen som har erfaring med et slikt problem? Det er mange her inne som har hatt samme problemet, mest sannsynlig at viskermotoren din holder på å ta kvelden. Søk på "Viskere e39" så får du mange tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå