Gå til innhold

Vmaxx justerbart senkesett til BMW 3-serie E36 6/92-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå også begynt å ta inne Vmaxx sine sett, iførste omgang har vi tatt inn et lass med sett til E36 men vi kommer så fort vi har fått logistikken på plass få hele sortimentet i webshoppen.

Vmaxx har også sett med justerbare dempere, men det kommer vi tilbake til.

Pris for Vmaxx til E36 er kr. 3990,- og er på lager.

Send oss en mail på bestilling@partsandretards.no eller sjekk ut hjemmesiden vår www.partsandretards.no.

Dere for 10% på disse prisene.

372020.jpg

• 2 months later...
Skrevet

Hvis du kan garantere at det passer på en 93 modell så tar jeg du sett. Settet du selger fra tuning art passa ikke med 18x8 et 35 felger. Prøvde også med 10 mm spacer men tok fortsatt borti felgen

Skrevet
Hvis du kan garantere at det passer på en 93 modell så tar jeg du sett. Settet du selger fra tuning art passa ikke med 18x8 et 35 felger. Prøvde også med 10 mm spacer men tok fortsatt borti felgen

Det gjelder alle coilovers til E36 desverre om du kjører med for lavt inpress desverre.

Skrevet

Hvilken felg dim og ET må du ha for og gå klar demperene?

Hvis ET35 + 10mm spacere på 8" felg er jo dette ET25 som ikke gikk.

Jeg klarer ikke helt og se hvilke dim som går på, Jeg har 8*18 ET35 på min nå, ikke justerbart, og dette tar i skjermen på utsia. Noe som ville blitt enda værre med lavere innpress.

Håper du, eller noen andre kan forklare meg hva som går og hva som ikke går.

PS. Jeg har sendt deg en mail, som jeg håper du kan svare på.

Skrevet
Hvilken felg dim og ET må du ha for og gå klar demperene?

Hvis ET35 + 10mm spacere på 8" felg er jo dette ET25 som ikke gikk.

Jeg klarer ikke helt og se hvilke dim som går på, Jeg har 8*18 ET35 på min nå, ikke justerbart, og dette tar i skjermen på utsia. Noe som ville blitt enda værre med lavere innpress.

Håper du, eller noen andre kan forklare meg hva som går og hva som ikke går.

PS. Jeg har sendt deg en mail, som jeg håper du kan svare på.

Har ikke mottat noen mail fra deg, send til bestilling@partsandretards.no

Jeg vet ikke hva som er optimal bredde på E36, men vi selger jo noen hundre sett i året så det virker jo som de fleste får dette til å funke.

Uansett så er coilovers uansett merke tykkere enn orginale fjærbein, sånn er det bare.

Om det tar i på utsiden så ville jeg sett på hvor brede dekk jeg har på bilen.

Skrevet

Jeg har 205/40 dekk på 18x8 et 35. Der tok den borti innsiden av felgen. Prøvde og sette på 10 mm spacer og justere helt opp, men det var nytteløst. Funka ikke. Kan noen som kjører med samme felg og dekk som meg forklare hvordan de fikk dette til å gå? Sykt irriterende og ikke kunne ha coilovers..

Skrevet

Jeg kjører på Tuningart coilovers, med 205/40 på felg 17x8 ET 35, med 10mm spacer foran. Går akkurat, men ikke mer enn akkurat. Gjorde ikke noe spesielt for å få dette til å fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...