Fosse12 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Hei, sitter på en BMW E46 sølvgrå stasjonsvogn som jeg ikke lengre bruker pga ny bil. Bilen har gått 205.000 Bilen er en 2000 model, og har sort stoff intriør, den er hel og fin og se på. Det alle vil vite er jo manglene/feilene på bilen, her pleier vel folk og skrive "ingen feil" men det er desverre noen på denne: - Kan riste litt da man skal igangsette i 1. gir og til tider revers, dette har mekaniker konkludert at kan være ei plate i klutchen (?) - Klutchen har jeg ny liggende, den vil bli byttet før eventuelt salg. - En felg ble påkjørt av en truck under lagring på min arbeidsplass, jeg har den ødelagte felgen pluss dekk, ellers er dekkene gode noen sesonger til. - Vinduet på førersiden har vært noe trøbbel med, fikset det nå, så håper og tror det er fix fint nå Ellers er det ikke noe rust som er kjent på den utenom bakluken, ser denne er behandlet før, og må nok bli tatt igjen. Den har fult service hefte (Mangler servicen som skal tas nå på 205.00 km) Bilder vil æ komme med imorgen, det ble fort sent idag pga 3 timers ekstra køkjøring idag. Prisen? Nja, hva ville dere kunne gitt ? Håper på 85.000, men man får sjå! Bilen står i Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan1972 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Er det motor i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fosse12 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Hehe, greit å nevne den kanskje ja ! Det er en 320 diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWFrue Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Har du bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smerud Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Bilder ja! er det facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå