Boddiz Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 - Lampa i dashbordet begynner å lyse 1-2 minutter etter at jeg starter å kjøre. - Bilen ble, over natta, litt lavere bak (like lav på begge sider). - Jeg hører ikke noe kompressor som jobber. Noen som vet hva dette kan være? Har søkt litt på forumet, og det er mange som ha måtte bytte belgen. Men tror ikke det er det som er galt i mitt tilfelle siden bilen bare har sunket "litt". Bilen er en 520iat facelift som har gått 165'.
e36drift316 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Se om du har noe vann i hjulbrønn. muligens kompressor er full av vann
Boddiz Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 PERFEKT! Hvordan i granskauen visste du at jeg hadde vann i hjulbrønn? Hvordan kan jeg tømme kompressoren for vann? Og vil den virke igjen etter det?
Boddiz Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Ok :/ Noen som vet hva en slik kompressor ligger på? Eller har delenr lett tilgjengelig?
Boddiz Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Ok, takk for tilbakemelding... Men det var en voksen pris :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå