NicklasFS Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 jeg har nå byttet motor i min e34, men den vil ikke starte når luftmasse måleren er til koblet, men med en gang jeg kobler den fra starter den, den vil også strate med luft mengde måler, hva kan probleme være? noen som vet?? -nicklas
Hauso Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 hva skjer om du starter uten luftmassemåler, og kobler til mens bilen går? dør den da eller?
NicklasFS Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 hva skjer om du starter uten luftmassemåler, og kobler til mens bilen går? dør den da eller? hmmm, det har jeg ikke prøvd, skal prøve imorgen når jeg er der bilen er, men har du noen formening hva det kan være?? :/
Sonicx66 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 de kan vere en feilkode. du må kople på diagnoseapparat, de kan også ver defekt luftmengde måler, eller lamdasonde. hver gang bilen har strøm og du kopler inn eller ut en kontakt, lager du en feilkonde som lagrer seg på hjernen, da MÅ du ha på diagnoseapparap for å få fjernet feilkoden. (HAR VERT BORT I DETTE MED LUFTMENGDEMÅLER OG LAMDASONDE? FEILKODE SJITEN HER) ps. de er ikke sikkert du får opp på diagnosen att luftmengdemåleren er goen, for den fungerer selv om den er defekt.. håper dette hjelper deg! og lykke til
NicklasFS Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 de kan vere en feilkode. du må kople på diagnoseapparat, de kan også ver defekt luftmengde måler, eller lamdasonde. hver gang bilen har strøm og du kopler inn eller ut en kontakt, lager du en feilkonde som lagrer seg på hjernen, da MÅ du ha på diagnoseapparap for å få fjernet feilkoden. (HAR VERT BORT I DETTE MED LUFTMENGDEMÅLER OG LAMDASONDE? FEILKODE SJITEN HER) ps. de er ikke sikkert du får opp på diagnosen att luftmengdemåleren er goen, for den fungerer selv om den er defekt.. håper dette hjelper deg! og lykke til der sa du noe, jeg har jo glemt og koble på lamdasonden at det gåt ann, skal teste det, luftmasse massemåleren er ny, så skal ikke være den, har prøvd 4 stk nå så
Sonicx66 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 hehe der har du mest sansynlig feilen du luftmassemåleren og lamdasonden jobber i lag
NicklasFS Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 hehe der har du mest sansynlig feilen du luftmassemåleren og lamdasonden jobber i lag ok, takker for svaret, da får jeg håpe at bilen starter kommer vell en video av oppstart i morgen hvist det blir
Sonicx66 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 joda berre kjekt å kunne hjelpe vet hvordan de er å ha problemer:P ikke noe kjekt! satser på de du men som sakt kan de ver en feilkode på hjernen nå! :S siden du har startet bilen uten llm og lamdasonde.. de var de på min.. men vi satser på de beste! ja må legge ut video ikke mins sie ifra hvor de jikk
NicklasFS Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 joda berre kjekt å kunne hjelpe vet hvordan de er å ha problemer:P ikke noe kjekt! satser på de du men som sakt kan de ver en feilkode på hjernen nå! :S siden du har startet bilen uten llm og lamdasonde.. de var de på min.. men vi satser på de beste! ja må legge ut video ikke mins sie ifra hvor de jikk ja, det er banebil da, så lenge den starter så er jeg egentlig fornøyd, har en ekstra hjerne og så
Sonicx66 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 åjaok ja deler er kjekt å ha lykke til da!
NicklasFS Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 åjaok ja deler er kjekt å ha lykke til da! har MYYYYEEEE deler, bare si fra hvist du trenger noe, må få unna noe
Sonicx66 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 hehe har du touring deler da? er intrisert i interiør deler eventuelt felger mn må ha minst 35 i inpress! :S
NicklasFS Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 hehe har du touring deler da? er intrisert i interiør deler eventuelt felger mn må ha minst 35 i inpress! :S nei har høgd 3 sedan'er så :/ er nåkk dårlig med ting til touring, men noe passer nå vet ikke av noen felger nå, men kan holde øynene åpne
Sonicx66 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 den er grei du har litt deler selv høgger nå en 525ix touring 19 modell
NicklasFS Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 den er grei du har litt deler selv høgger nå en 525ix touring 19 modell SONICX66: her er link til oppstart dårlig film men hører nå lyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå