Gå til innhold

hvorfor vil ikke bilen min starte med luft masse målern på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå byttet motor i min e34, men den vil ikke starte når luftmasse måleren er til koblet,

men med en gang jeg kobler den fra starter den, den vil også strate med luft mengde måler,

hva kan probleme være?

noen som vet??

-nicklas

Skrevet
hva skjer om du starter uten luftmassemåler, og kobler til mens bilen går? dør den da eller?

hmmm, det har jeg ikke prøvd, skal prøve imorgen når jeg er der bilen er, men har du noen formening hva det kan være?? :/

Skrevet

de kan vere en feilkode. du må kople på diagnoseapparat, de kan også ver defekt luftmengde måler, eller lamdasonde. hver gang bilen har strøm og du kopler inn eller ut en kontakt, lager du en feilkonde som lagrer seg på hjernen, da MÅ du ha på diagnoseapparap for å få fjernet feilkoden. (HAR VERT BORT I DETTE MED LUFTMENGDEMÅLER OG LAMDASONDE? FEILKODE SJITEN HER) ps. de er ikke sikkert du får opp på diagnosen att luftmengdemåleren er goen, for den fungerer selv om den er defekt.. håper dette hjelper deg! og lykke til :)

Skrevet
de kan vere en feilkode. du må kople på diagnoseapparat, de kan også ver defekt luftmengde måler, eller lamdasonde. hver gang bilen har strøm og du kopler inn eller ut en kontakt, lager du en feilkonde som lagrer seg på hjernen, da MÅ du ha på diagnoseapparap for å få fjernet feilkoden. (HAR VERT BORT I DETTE MED LUFTMENGDEMÅLER OG LAMDASONDE? FEILKODE SJITEN HER) ps. de er ikke sikkert du får opp på diagnosen att luftmengdemåleren er goen, for den fungerer selv om den er defekt.. håper dette hjelper deg! og lykke til :)

der sa du noe, jeg har jo glemt og koble på lamdasonden #-o

at det gåt ann, skal teste det, luftmasse massemåleren er ny, så skal ikke være den, har prøvd 4 stk nå så :P

Skrevet
hehe :P der har du mest sansynlig feilen du :P luftmassemåleren og lamdasonden jobber i lag ;)

ok, takker for svaret, da får jeg håpe at bilen starter ;) kommer vell en video av oppstart i morgen hvist det blir ;)

Skrevet

joda :) berre kjekt å kunne hjelpe :) vet hvordan de er å ha problemer:P ikke noe kjekt! :P satser på de du ;) men som sakt kan de ver en feilkode på hjernen nå! :S siden du har startet bilen uten llm og lamdasonde.. de var de på min.. men vi satser på de beste! :) ja må legge ut video ;) ikke mins sie ifra hvor de jikk :)

Skrevet
joda :) berre kjekt å kunne hjelpe :) vet hvordan de er å ha problemer:P ikke noe kjekt! :P satser på de du ;) men som sakt kan de ver en feilkode på hjernen nå! :S siden du har startet bilen uten llm og lamdasonde.. de var de på min.. men vi satser på de beste! :) ja må legge ut video ;) ikke mins sie ifra hvor de jikk :)

ja, det er banebil da, så lenge den starter så er jeg egentlig fornøyd, har en ekstra hjerne og så :P

Skrevet

hehe :P har du touring deler da? :P er intrisert i interiør deler :) eventuelt felger :P mn må ha minst 35 i inpress! :S :P

Skrevet
hehe :P har du touring deler da? :P er intrisert i interiør deler :) eventuelt felger :P mn må ha minst 35 i inpress! :S :P

nei har høgd 3 sedan'er så :/ er nåkk dårlig med ting til touring, men noe passer nå ;)

vet ikke av noen felger nå, men kan holde øynene åpne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...