anne523 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Jeg fikk en toer feil på eu godkjenning nå nylig og jeg lurte på om man kun kan skifte foringer og den vil bli godkjent, så kanskje jeg slipper verksted. Bakaksel- slakk i innfestinger 5,2 ytre foringer i nedre bærebru begge sider bak om ikke blir det vell ca 6000 på verksted ..
Hauso Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Siden det er det som er feilen, og grunnen til at den ikke gikk igjennom, så er det bare å bytte foringa/foringene. Dette må ikke gjøres på verksted, men kan være en fordel hvis du har nada greie på bil
anne523 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Var ikke helt sikker på om de kun var bytting foringene, men ja er nok best på verksted, men har litt kontakter heldigvis!
Hauso Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Bakaksel- slakk i innfestinger 5,2 ytre foringer i nedre bærebru begge sider bak Står jo der hva det gjelder:) Lykke til og velkommen til Bimmers (:
kenna9k Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Bakaksel- slakk i innfestinger5,2 ytre foringer i nedre bærebru begge sider bak Står jo der hva det gjelder:) Lykke til og velkommen til Bimmers (: +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå